Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Kupující má dle zákona záruku na zboží 24.měsíců od předání zboží prodávajícím.
- Záruka se vztahuje na výrobní vady nikoliv na vady způsobené kupujícím nesprávným zacházením.
- Pokud kupující nalezne výrobní vadu na šperku a bude chtít uplatnit reklamaci ve lhůtě 24.měsíců musí zboží neprodleně zaslat prodávajícímu k posouzení reklamace s vyplněným reklamačním protokolem uvedeným níže (zkopírovat např. do Wordu vyplnit a následně zaslat). Pokud bude zjištěno, že zboží bylo užíváno po delší dobu se zjištěnou závadou nebude na reklamaci brán zřetel.
- Prodávající kupujícímu reklamovaný šperk opraví do původního stavu pokud to bude možné.
- Za zaslání nesprávných velikostí prstů nebo dalších parametrů co neuvedl kupující v konfigurátoru při nezávazné poptávce se nevztahuje záruka na úpravu velikostí a dalších parametrů co kupující uvedl nesprávně a bude tato úprava zpoplatněna za předem dohodnuté kalkulace odsouhlasené kupujícím.
- Kupující si sám ručí za to, že uvedl velikosti prstů a dalších parametrů vědomě a správně.
Tyto věci mne nebaví ani číst a ani psát jsme jen lidi a já se vždy snažím udělat šperk aby byl zákazník maximálně spokojený. Pokud by byla na Vaší straně nějaká nespokojenost pojďme ji společně v klidu vyřešit.
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
|
Reklamované zboží: Datum nákupu: Číslo faktury: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace:
|
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího. 2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
|
Prodávající: Jan Kunovský Pašovice 275 Pašovice 687 56 DIČ : CZ9009255024
Reklamované zboží zašlete na adresu : Jan Kunovský - Šperky JANN Pašovice 275 Pašovice 687 56 |
- Přečteno: 17790